«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

استقبال مردم از آثار جشنواره فیلم فجر مشهد هوشمندانه بوده است 

  • کد خبر: ۱۴۹۶۷۸
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
استقبال مردم از آثار جشنواره فیلم فجر مشهد هوشمندانه بوده است 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد مردم با بررسی اخبار و موضوعات آثار، فیلم‌ها را انتخاب کرده و می‌کنند. طبیعتا فیلم‌هایی که شناخته‌شده‌تر و یا در رسانه‌ها بیشتر به آن پرداخت شده بود، با اقبال فزاینده‌ای نیز همراه بوده است. 

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به برگزاری چهارمین روز از جشنواره فیلم بجر در مشهد اظهار کرد: امسال مشاهده می‌شد که برای برخی فیلم‌ها تمام ظرفیت سالن‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت اما از آثاری که نقدهای ضعیف‌تری داشت، خیلی استقبال نشده است. این رویه‌ای است که هر سال اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: در کل فضای جشنواره خوب است و نظم خوبی بر آن حاکم شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره برخی نقدها به جشنواره نیز عنوان کرد: باید توجه داشت جشنواره فجر و این قبیل جشنواره‌ها مربوط به مردم ایران است. دشمن خارجی علاقه ندارد رویدادهای مربوط به مردم ایران پرفروغ باشد. البته برخی هم داخل کشور ممکن است نقدهایی داشته باشند اما باید بدانیم که یک ملت هستیم و نقدها درون‌گروهی است و در کنار یکدیگر قرار داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->